Zpět na úvodní stránku
Česky English NÁVOD OBCHODNÍ PODMÍNKY REKLAMAČNÍ ŘÁD O SPOLEČNOSTI KONTAKTY ZASLÁNÍ DOTAZU Přizpůsobí stránku pro tisk
VYHLEDÁVÁNÍ
 
 
  VYHLEDÁVACÍ FILTR Vyhledávací filtr je vypnut
 
KATALOG
Zobrazit vše

 

dle LICENCE

 

HRY

 

HRAČKY

 

INOVACE
 
 
KONTAKT
 
ADC Blackfire Entertainment s.r.o.
Novozámecká 4/495
198 00 Praha 9 - Hostavice
ČR

Tel:  +420 281 930 585-6
Fax: +420 281 933 028

 
  www.blackfire.cz  
  obchod@blackfire.cz  

INFORMACE - REKLAMAČNÍ ŘÁD

     
  REKLAMAČNÍ ŘÁD
  • V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou.


  • Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.


  • V případě přepravní škody uchovejte obal v němž je zboží přepravováno pro případnou fotodokumentaci.


  • Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.


  • Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem eshop.blackfire.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem.


  • Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: ADC Blackfire Entertainment s.r.o. Novozámecká 4/495, Praha 9 – Hostavice, 198 00, ČR nebo na e-mailové adrese: eshop@blackfire.cz Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.


  • Obratem po obdržení oznámení o závadách podle tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).


  • Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad. Zboží zaslané do servisního střediska musí být v úplném stavu včetně manuálů, případně příslušenství.


  • V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen buď zboží zabalit do originálního obalu, nebo na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.


  • V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.


  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.


  • Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.


 
     
 
 
 
Copyright © 2017, TROELL s.r.o. všechna práva vyhrazena.  Optimalizováno pro Internet Explorer 9.  Datum poslední aktualizace 21.11.2017 6:56:19